Thursday, June 25, 2015

ILI ILI (ČETKICE ZA BLENDANJE SJENKE)

Drage moje,


sigurno ste čitale ove sedmice Tinin post ILI ILI, pa da nastavimo u tom duhu, danas vam pišem o dva brenda četkica za blendanje. Četkice za bledanje nam služe za stapanje dve sjenke, da se ne vide očigledni prelazi između nijansi. Mislim da su neophodan alat u svakom šminkanju. 

Riječ je o Oriflame-ovoj i Essence-ovoj četkici za blendanje. 



Moja prva ono zvanična četkica za tu namjenu je ova iz Oriflame-a. Prije toga sjenku sam blendala običnim četkicama, naravno više vremena mi je oduzimala, ali šta je tu je. Oriflame četkica košta oko 8KM.





Što se tiče Essence četkice, nju sam pronašla u CM-u i to se i sama čudim da nije bila rasprodata. Pošto je nisam prije viđala. Cijena je 3,15 KM. 

Pa da počnem razvukla sam uvod. :D

1. Prva razlika je u izgledu. Neću sad o izgledu drške jer je to nebitno. Oriflame četkica je više pufnasta, ima oblik suze recimo, dok je Essence četkica ravna i ima zaobljenje na vrhu, što se i vidi na slici.
   Dlačice kod Oriflame četkice je duža nego kod Essence-a.





2. Što se čišćenja tiče, ukoliko koristite sjenke u prahu održavanje Oriflame četkice je jednostavnije. Ona se čisti prelaskom preko dlake i sva sjenka koja je na njoj spadne. Dok sa Essence-ovom čekicom nije slučaj, nju bi morali prati nakon svakog korištenja jer ovaj sistem nije primjenjiv na nju. Naravno poželjno je prati i Oriflame četkicu barem sedmično.



3. Essence četkica je dosta mekana, tako da treba više vremena da obavi posao, barem meni. Dok je Oriflame četkica za nijansu grublja i brže razmaže sjenku. Jako je pogodna kad negdje žurim i hocću na brzinu da našminkam oči.




Naravno ima i drugih brendova i svaki od njih ima svoju blending brush. Meni lično ove dve su najdostupnije, pa sam htjela da podjelim svoje mišljenje o njima. 



Kad mi morala da vam preporučim jednu, u pogledu kvaliteta i lakoće blendanja to bi bila ova iz Oriflame-a. Pogotovo ako niste vješti sa tom tehnikom.
A što se tiče cijene za 3,15 KM Essence četkica je svakako vrijedna kupovine. 

Toliko od mene za danas. 


                                           by Dragana


No comments:

Post a Comment