Monday, June 15, 2015

MANHATTAN endless perfection 24h

Vjerovatno ste vidjele na facebook-u, da sam prilikom nagradne igre u DM-u, dobila Manhattan tekući puder. On je kod mene pa više od 10 dana, tako da sam imala vremena da se poigram sa njim..da vidim šta nam tj. meni konkretno pruža. Ukoliko ste u nedoumici da li da kupite, pročitajte moju recenziju u nastavku. 


S obzirom da imam dva pudera koja rotiram, ovaj sam stavljala tri puta što mislim da je dovoljno da vam napišem utiske o njemu. Nisam nešto bila zadovoljna kad sam ga prvi put stavljala. Jednostavno nisam navikla na tu teksturu, pa mi je trebalo dosta dok mu se prilagodim.  Dok pišem ovaj post imam ga na licu.. sad je 18 h, a stavila sam ga oko 12 h .. i to je jedan od dokaza da je izdržljiv dosta. Pogotovo ljudi moji i sami ste svjesni vremena i temperature napolju.


Znači topila sam se danas, jer je vrijeme više sparno nego vruće. 
Prva dva puta kad sam ga nanosila, izlazila sam naveče. Izdržao je diskoteku, vrućinu, sve. 


Puder je jako lagane teksture, pod rukom stvarno lagan. Kažu iz Manhattan-a da u sebi sadrži Hydra serum, što obezbjeđuje hidrataciju kože i postojanost 24 h. Ali budimo realni niko od nas ne nosi puder 24 h. Što se tiče moje kože konkretno, koja je od suve ka kombinovanoj, meni prija. Ne isušuje mi dodatno  obraze s kojim uvijek muku mučim. 
Tako da u tom smislu uvijek bih ga preporučila djevojkama koje imaju moj tip kože.

E sad ono što većinu zanima, a to je prekrivanje. Ovaj puder ima od srednje ka potpunoj prekrivenosti, tj. zavisi koliko ga stavljate. Ja nemam problematično lice, ali ono što primjećujem nemate onaj osjećaj maske na licu.


Ne oksidira na licu, barem na mome nije. Kod mene je nijansa 64 ROSE BEIGE. Meni djeluje da ima žuti podton, a piše ovo ROSE, tako da nisam pamentna. Meni odgovara. 

Lako se nanosi prstima, spužvicom. Ne sakuplja se u pore i sitne borice. Takođe veliki plus je da sve što stavite na njega, znači od pudera u kamenu, rumenila, bronzera..sve lijepo sjedne. 

Daje koži onaj prirodan sjaj.

Manhattan endless perfection dolazi u staklenom pakovanju. Pri vrhu ima pumpica, što je veliki plus. Fino je pakovanje, uvijek preferiram staklene bočice, više nego plastične. Dolazi u pakovanju od 30 ml, i košta 17, 50 KM po mojoj zadnjoj provjeri. 


Ovo gore je moje neko mišljenje, nije sad da sam oduševljena ovim puderom, on je dobar ali nisam sigurna da li bih ga kupila kad ga potrošim. Sve je rečeno gore ali još uvijek imam neku nedoumicu u vezi njega..nešto mi smeta.. i čim otkrijem ja vam javljam.

U svakom slučaju vi probajte pa mi javite. Ili ako ga je neko probao, da mi škrabne svoje mišljenje. 

P. S Malo sam ubacila mojih selfija čisto da vidite kako to izgleda na licu. :D Nisam korigovala slike, slikala sam se pri dnevnoj svjetlosti (otuda malo žmirkam).




                                                by Dragana
  


4 comments:

  1. Manhattan puder su stvarno odlični, ovaj nisam imala priliku probati, ali nakon tvoje recenzije definitivno hoću.
    Hvala za recenziju. :DDD

    ReplyDelete
  2. Meni je ovaj puder odlična jedan od boljih za suhu kožu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni. Što sam ga više koristila to mi se više sviđao! :D

      Delete