Thursday, June 4, 2015

Oriflame verzija Beauty Blendera

Za danas sam vam pripremila recenziju Oriflame-ovog  BB. Pošto do sada nisam koristila ni jednu verziju BB-a, ovo je za mene bilo veliko otkriće.  Znam da su djevojke hvalile DM-ov, ali ovaj oriflame-ov je sasvim slučajno dospio u moje ruke.

Sama primjena BB-a je jednostavna. On se prije upotrebe pokvasi vodom (na slici je pokvašen, naravno nisam ni stigla da ga uslikam u prirodnoj veličini)  Puder se stavi prstima na lice, i to samo par tački. Zatim se spušvicom utapkava i raspoređuje po licu.



Što se tiče ovog mog BB-a, ista je primjena. Primjetila sam da se uveća kad se pokvasi. Prvi put kad sam ga koristila, od silnog uzbuđenja nisam stavila nikakvu podlogu na lice, i primjetila sam da me je puder dosta zatezao, s obzirom na moju suvu kožu. Tako da mislim da je idealan za djevojke sa masnim tipom kože. Drugi put naravno nisam napravila tu grešku. Mogu samo reći da sam prezadovoljna.  Predivno nanesem puder sa njim, dobijem prekrivenost, a  osjećaj je  kao da nemate puder.  Pretpostavljam da je to zbog vode koja je u njemu.


Još jedna stvar koja mi se sviđa kod njega je da, da neku mat prekrivenost mojoj masnoj T-zoni, pa nemam potrebe da nanosim kompaktni puder u kamenu,  što je jedan veliki plus. Zbog vrućina koje su već nastale, trudim se da stavljam što manje šminke, pa je ovo jedan veliki plus ovoj spužvici,
Sa Oriflame BB-om nanosila sam tečni puder, korektor , tečni iluminator i krem rumenilo. Primjetila sam da savršeno izblenda sve proizvode i lice mi izgleda kao da sam svega stavila pomalo i diskretno. Idemo onim principom manje je više. :D

Što se tiče oblika nije, onaj standardni oblik jajeta. Vrh spužvice je idealan za predjele oko očiju, nosa i usana. Dok za obraze i čelo koristim bilo koji dio spužvice.


Pere se jako jednostavno. Oprala sam ga dječijom kupkom i hladnom vodom.  Tragovi pudera su nestali.

Toliko za danas od mene. Ako niste probali ovu Oriflame spužvicu, probajte je, jako je povoljna. Ja sam je platila 2,50 KM.

A ako nemate svog Oriflame „dilera“, u nastavku ostavljam fb profil moje kume-dilera-Oriflame konsultant  (kuma malo te zezam) :D

                                                                                                            by Dragana

14 comments:

  1. Za ovo Oriflame "jaje" sam cula sve same pohvale, a vidi cijene 2.50KM!!!! Moram ga probati! :DDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj obavezno. :D Ima i jeftinija verzija kod Kineza sa E-baya.. pa ko voli nek izvoli :D

      Delete
  2. Izgleda zanimljivo. :D
    Poslije tvoje recenzije mogla bih ga i kupiti.. :DD

    ReplyDelete
  3. Imam ga i ja :D! Super je, samo što su mi se posle 2-3 pranja na nekim mestima javile sićušne poderotine, što naravno ne utiče na nanošenje, koristim ga i dalje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E kod mene nema ni jedne poderotine...baš ga čuvam! :D Bila sam neki dan u DM kod mene i nemam ni jednog..a htjela sam da vidim i njihov kakav je. :D

      Delete
  4. Ja ga uopste nisam primetila u katalogu. Sad moram da ga imam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa nekad ga ima u katalogu, a nekad nema. Sad znam da u ovom sto je aktuelan ima na ponudi! :D

      Delete
  5. Nisam znala da i Oriflame ima bb.Super,sada će biti svima dostupan. :-)
    Probala sam onaj iz Dm-a,ali mi on nije za moje blage pudere,a i malo teže se pere.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja samo znam da cu zalihe praviti spuzvice. Super je :D

      Delete
  6. Nisam probala, ali si me zainteresirala ovom recenzijom :D

    ReplyDelete
  7. Super post! Vec sam narucila pa s uzbudjenjem cekam da dodje da ga isprobam :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  8. I ja sam ga kupila prije par dana i totalno sam odusevljena njime.. dosad sam koristila spuzvice iz DM-a i bile su mi OK, ali poslije ovog BB im se vise ne vracam.. sorry :-(
    Upravo sam od svoje Oriflame dealerice narucila jos tri komada ...da ne bi nestalo, ne daj Bože :-)
    toplo preporučam !!

    ReplyDelete