Wednesday, June 17, 2015

Update posta o Manhattan-ovom puderu! :D

Drage moje,

kao što sam obećala u ponedeljak, otkrila sam šta mi smeta kod ovog pudera. Pošto mi je baš dobar, a bila sam u nedoumici..jer nešto mi je smetalo, pored dobre teksture, nisam ni sama znala šta je u pitanju. 


Pošto prije pudera obično stavljam BB kremu, jer su mi svi puderi suhi na licu..to sam i sad uradila i upravo to je bilo ono što mi smeta. Jednostavno bilo je previše svega na licu. Tako da mi je puder djelovao pretežak. Znate onaj osjećaj kad znate da ga imate na licu, što meni konkretno ne odgovara.

Tako da sam ja danas sasvim slučajno stavila ga solo, tj. bez BB kreme i to je bilo to. Jeeej našla sam mu namjenu, hvala nebesima. 

On u sebi sadrži Hydra serum, koji odgovara suhoj koži, tako da je on sam dovoljan na licu. 

Toliko od mene za danas, stvarno sam imala potrebu da se nadovežem na post od ponedljka, jer mislim da ovaj puder to zaslužuje. 
Ups, mislim da sam našla savršen puder..barem u ovom trenutku (žene su čudo). 

Do narednog pisanja...


P.S Ostavljam vam link recenzije od ponedeljka (KLIK). :D

                                                 by Dragana

No comments:

Post a Comment