Wednesday, August 19, 2015

BALEA LUXURY Golden Glamour piling za tijelo

Veliki pozdrav,
ovo vjerovatno čitate dok sam ja na moru, ali jednostavno sam morala da otkucam postove za ovu sedmicu. Navika, šta li je?! Dok se ja odmaram i dobijam bojicu, ove sedmice sam riješila da uradim recenziju dva proizvoda za njegu tijela. Danas je riječ o Balea Luxury Golden Glamour pilingu za tijelo.


Kako sam ja pravi pilingoljubac, morala sam i ovaj kupiti. Da vidim šta nudi. Opet neka udari po džepu. Nije on skup, jedno 7 do 8 KM, nego sam ja žena bolesnica i nikad mi nije dosta kozmetike. 


Pa da krenem od početka. Naravno od ambalaže. Izgleda kao one mackalice iz kozmetičkih salona, crna sa zlatnim i srebrenim detaljima (koje ne mogu da imenujem, nemam riječ za njih). Pakovanje nije providno tako da nećete moći vidjeti sadržaj dok je ne otvorite a prije toga kupite. Preko dolazi zaštitna folija, da budete sigurne da niko nije otvarao prije vas. 

Šta kaže proizvođač: Dragocjena hidratantna formula sa vitaminom E, štiti kožu od isušivanja. 
Uputa za upotrebu: Umasirati kružnim pokretima na vlažnu kožu i potom isprati vodom.



Pošto mi sastav ništa ne znači, totalni sam laik za to, evo spisak za one koji su stručniji od mene:

HELIANTHUS ANNUUS HYBRID OIL, GLYCERIN, SUCROSE, HYDRATED SILICA, SUCROSE STEARTE, BERTHOLLETIA EXCELSA SEED OIL, TOCOPHERYLACETATE, TOCOPHEROL, PARFUM, LINALOOL, BENZYL SALICYLATE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE.


Što se tiče sastava na koji ja obraćam pažnju, mislim na ono što vidim golim okom. Drugačiji je od svih pilinga koje sam probala, jer je po sastavu dosta gušći. Kao marmelada, i dosta se razlikuje od npr. Oriflame-ovog Swedish Spa. Pošto je u pitanju šećerni piling, zrnca su dosta krupnija. Prilikom ispiranja primjeti se bijela pjena.




Miris posjeća na vanilu ali sa primjesama drugih sastojaka. Prijatan je i ostaje dugo na koži. 

Što se tiče efekta na moju kožu nisam primjetila da mi uradi dobar piling. Kako sam ja frik po tom pitanju očekivanja od njega su bila veća. Kad sam bacila oko na zrnca mislila sam da će da me oguli, ali ništa. Ali frik voli pilinge i meni je dobar ako se češće pilingujete sa njim.


I da ne bude totalno bacanje para malo sam istraživala kako da mu pojačam dejstvo. 

Ono što ja radim je da utrljam piling u suvu kožu i isperem, vjerujte tada je dejstvo jače.  Obavezno poslije neka hidratacija. Barem u mom slučaju. Iako ostavlja masni trag, ja moram se nečim namazati. Jače je od mene.

Kakvi su vaši utisci sa ovim pilingom? 
Do četvrtka i sledećeg koraka u njezi kože! 

                                            by Dragana



4 comments:

  1. Planirala sam da ga kupim :) Ali i ja kao i ti volim "jače" pilinge :)

    ReplyDelete
  2. Slazem se s stobom, nije agresivan. Ja sam do sad radila prirodne pilinge sa maslinovim ili kokosovim uljem u koje dodat kafu ili šećer i zadovoljnija sam efektom od ovog kupovnog. Mene nije oduševio :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam zadovoljnija efektima prirodnih pilinga nego kupovnih. Probaj sa kukuruzovim brasnom sa nekom tecnom podlogom tipa jogurt ili neko ulje. Obozavam tu kombinaciju. :D

      Delete