Thursday, August 6, 2015

July Favorites-Favoriti mjeseca Jula

Drage moje,
mjesec koji je iza nas je bio ekstremno topao. Nisam toliko puno proizvoda koristila, jer su mi smetali na koži. Ali ono što je u ovom postu je ono što sam samo koristila i što mi nije smetalo. Što se šminke tiče, izbjegavala sam je na dnevnoj bazi. Navečer sam stavljala šminku ali u minimalnim količinama. Pa da počnemo:



1. Nivea Aqua effect pjena za umivanje za normalnu i mještovitu kožu. Nju sam koristila sa Orifame četkicom za lice. Nivea kao Nivea mislim da nema njihovog proizvoda da mi se ne sviđa. Odlično očisti lice, šminku. Pogotovo sa upotrebom četkice. Baš sam je testirala tako što sam poslije čišćenja prešla preko čitavog lica micelarnom vodom i nečistoća nije bilo. Odlična stvar i preporučujem vam.




2. Nivea Creme. Mislim da je suvišno pisati nešto o ovom proizvodu. Mene je ovaj mjesec definitivno spasila. Koristila sam je navečer, pogotovo ako sam taj dan se izlagala suncu. Mazala sam je na lice ali i na tijelo. Jednostavno mi vrati koži vlažnost koju je izgubila tog dana.


3. Swedish Spa piling za tijelo iz Oriflame-a. Pisala sam recenziju za ovaj proizvod koju možete pogledati ovdje. Ono što tu ne piše je da je ovaj proizvod pored mene, postao ogroman favorit mojih ukućana koji mi ga troše. Svi smo zaljubljeni u njega. Velika preporuka.


4. Opet stvar o kojoj sam pisla ovdjeLe Pettit Marselliais Body Butter. Odličan proizvod i veliko iznenađenje za mene jer se nisam nadala da će biti ovoliko dobar.


5. Manhattan Endless perfection make up 24 h u nijansi 64 rose beige. Kad sam dobila ovaj puder bio mi je tamniji za nijansu, ali sad mi baš odgovara. Njega sam najviše koristila jer mi je on jedini odgovarao. Recenziju za ovaj puder pročitajte ovdje.


6. Blush 88E. Kako sam kupila ovu četkicu totalno sam izbacila sužvicu iz Orifame-a. Vjerovatno jer mi je ova četkica dovoljna za sve što stavljam na lice. Naravno pisala sam i recenziju pa pogledajte na sledećem linku


7. Rimmel Stay Matte u nijansi 004 sandstorm. Odličan. Savršen. Ako niste ga do sad probale, šta čekate? Matira lice, popuni pore, sitne bore. Miriše divno. Trk po svoj primjerak.


8. Estee Lauder pure Color High Gloss. Gledam stol sa šminkom da pronađem šta sam najviše koristila od sjajeva. To je definitivno bio ovaj sjaj. Imam ga već duže vrijeme, te sam nastojala da ga koristim što više mogu ovaj mjesec. Stvarno je dobar samo malo ljepljiv za moj ukus, ali može proći.


9. Oriflame THE ONE lak za nokte u nijansi LIME. Ishvalila sam ga u prošlom postu.

10. Golden Rose RICH COLOR u nijansi 68. Kad nisam mazala žuti mazala sam plavi. Baš su mi oba hit za ljeto. 


Toliko o mojim favoritima. Djelimo li neke favorite? 

                                         by Dragana











No comments:

Post a Comment