Wednesday, August 19, 2015

My morning routine-Jutarnja njega lica

Drage moje, 
danas pišem o proizvodima koje koristim ujutru. Što se tiče neke noćne njege ona se ne razlikuje puno od dnevne tj. jutarnje. Razlika je u noćnoj kremi i sredstvu za skidanje šminke. Kasnije ću vjerovatno napisati post i o tome. Pa da počnemo.





Prva stvar koju koristim je Nivea aqua effect cleansing mousse u kombinaciji sa Oriflame četkicom za lice. Što se tiče Niveinog sredstva za umivanje imam samo riječi hvale. Stvarno je odlična. Lagana, što mi se posebno sviđa, jer ne volim proizvode koje u sebi sadrže puno alkohola. Ova moja pjenica je za normalnu do kombinovanu kožu. I kod Oriflame četkice nemam zamjerku, odradi veći posao sa pjenom nego sama pjena. Primjetila sam da od kad koristim ova dva proizvoda u kombinaciji, da trošim manje pjene.



Druga stvar u mojoj rutini je Nivea aqua effect tonik za čišćenje normalne i mješovite kože. Kao što se da naslutiti on je iz iste kolekcije kao i pjena za lice. Razlog je miris na koji sam pala od prvog trenutka. Također je blag kao i pjena. Očisti savršeno kožu. Čak i naveče kad ga koristim otkloni svu prljavštinu sa lica i ostatke šminke. Obavlja posao savršeno je ono što ga opisuje.


Balea sprej za lice. Njega koristim poslije tonika, čisto da malo osvježim lice i vratim mu vodu. Jer ovaj proizvod to i jeste, voda u bočici. Nedavno sam ga kupila i tako špricam se  svako malo sa njim. Primjetila sam recimo njegovo dejstvo (ako nisam umislila sad) prije stavljanja pudera. Dakle prije stavljanja pudera nasprejam lice, sačekam malo i počinjem sa nanošenjem istog. Imam osjećaj da mi puder bolje sjedne na lice. 


I kao šlag na kraju Garnier Essentials krema za lice sa ekstraktom čička za normalnu do kombinovanu kožu. Krema kao krema. Meni je bitno da hidrira. Što generalno sve Garnier-ove kreme rade. I nije mi teška na licu što je također bitno.


Toliko od mene za danas. Dijelimo li neke proizvode u njezi lica?

  
                                               by Dragana




6 comments:

  1. Volela bih da probam Garnier kremu, vidim da je svi hvale :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moraš, ja sam pored ove sve isprobala. Noćna im je odlična, ne sjećam se naziva ali je u sivoj kutijici. :D

      Delete
  2. I ja sam jedno vrijeme koristila Nivea pjenu i baš što kažeš sviđala mi se jer je lagana, a onda sam joj našla malo jeftiniju zamjenu s istim učinkom - Balea pjenu za umivanje, pogledaj možda i tebi bude odgovarala, u šta ne sumnjam. Poz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na preporuci, baš moram i nju probati. :D

      Delete
  3. Koristim Garnier kremu i meni je jedna od boljih :) Ne znam kakva je ta Balea vodica, ali koristim Avene termalnu i razlika je očigledna nakon par dana korištenja, stalno je u zalihama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo od Balea-e je obicna voda pod pritiskom, dobra je za osvježenje, ali nije termalna. :D

      Delete