Friday, September 11, 2015

AUGUST FAVORITES-Najpopularnije lickalice u osmom mjesecu

Iiiii dok smo trepnuli septembar je stigao. Ne bih ga doživila toliko da nije naglo zahladilo, totalno se prebacujem na džempere, čizme i ostalo. Šta ću kad sam smrzla, kako moj tata voli reći.

Da smrzla ne duži, evo par stvarčica koje sam slučajno ili namjerno forsirala u prošlom mjesecu.

Vjerovatno sam vam se popela na glavu sa Eveline uljem za sunčanje, koje je fenomenalno, obožavam itd. Ljudi moji ja nikad nisam toliko pocrnila, žalim što ga nisam ranije otkrila ali šta je tu je. Velika preporuka.

Evo ga još jedno ulje, riječ je o Eleo  iz Oriflamea. Ako ste čitale recenziju sve vam je jasno, a ako niste ostavljam link ovdje.

Garnier Ultra Doux Marvellous shampoo, moje novo otkriće jer sam bukvalno poludila za ovom stvarčicom. Već je jedan u Emptiesima koje vam pripremam, a novi u upotrebi. Oduševila sam se formulom ovog šampona jer ne isušuje kosu i poslije pranja imam osjećaj da sam stavila regenerator ali nisam. To je jer sadrži ulja argana i kamelije. 


Poslije mora imala sam problem sa stopalima, naime perutala su mi se. Nikakav piling ili odstranjanje mrtve kože nije uspjelo. Jedino što mi je pomoglo je krema za stopala iz Oriflamea, koja je predviđena za noćnu njegu, zajedno sa čarapicama takođe iz Oriflame-a.


Opet sam otkrila, svoj vazelin. Koji mi je spasio usne u prethodnom mjesecu. Kako ne podnosim sol usne su mi bile bas oštećene, a jednino pri ruci sam imala vazelin. Mislim da će mi ovo pakovanje trajati vječno. 


Pisala sam vam recenziju o ovom proizvodu. Riječ je o Benzaknen gelu, koji mi je opet spasio lice. Imala sam ogromnu reakciju na koži u vidu bubuljica. Nisam sigurna da li je od sunca, soli ili možda pakovanja koje sam koristila za kosu. Uglavnom bubuljice su prošle hvala nebesima. Recenzija ukoliko vas zanima je ovdje.


Zbog izlaganja suncu imala sam manji osip na dekolteu, u te svrhe koristila sam originalnu Pavlovićevu mast u kombinaciji sa tabletama Flonidana. Svi znate za ovu mast i nema potrebe da sad nešto pišem. Koristila se i koristi #forever! 


Mislim da je Avgust mjesec u kojem sam najmanje koristila kozmetiku i šminku. Pa su i favoriti mjeseca onako siromašni. Ono što sam forsirala barem u mojoj kući je Dukatos. Nije bitno koji okus, svi smo se blago rečeno navukli.


I knjiga koja je definitivno obilježila ovaj mjesec je od Ayaan Hirsi Ali, Nevjernica. Ayaan u knjizi priča o svom životu i odrastanju u strogoj muslimanskoj porodici u Africi, zatim o njenom bjegu u Holandiju. Riječ je o jednoj jakoj ženi koja i dan danas javno iznosi svoje mišljenje, uprkos prjetnjama islamskog svijeta. Definitino zaslužuje da pročitate ovu knjigu.


Iako malo kasnim sa favoritima nadam se da su vam se dopali. Djelimo li neke zajedničke? 

                                          by Dragana







4 comments:

  1. Sve je super, osim tog sampona, nikako mi ne odgovara, ni za tjeme ni kosu, vjerovatno jer imam masno tjeme, suhu kosu, ali zatoo im je ulje za kosu broj jedan, isti sastav kao i sampon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da, kod mene je slucaj suho tjeme, suha kosa. Nisam čula za ulje, baš moram potražiti. :D

      Delete
  2. Odlični favoriti, ova krema za stopala iz Oriflamea je odlična. ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! :D Drago mi je da dijelimo mišljenje. :D

      Delete