Tuesday, September 15, 2015

MAX FACTOR EYE LUMINIZER

Drage moje,
prije jedno mjesec dana kupila sam Max Factor-ov, nazovimo ga korektor, iluminator za područije ispod očiju. Kako sam stekla iskustvo korištenjem, rekoh da vam napišem svoje utiske o njemu.



Što se tiče ambalaže, dolazi u plastičnoj bočici koja radi na principu vakuma. Prvo, ne sviđa mi se što je plastična, ali drugo ono što ispravlja taj propust je već pomenuti vakum. Većina njihovih tekućih pudera ga ima, i nema šanse da vam ostane proizvoda u njemu. To je ogroman plus, jer stvarno mi se nekad neda izvlačiti ostatke proizvoda.


Bočica je providina, tako da se vidi sadržaj unutrašnjosti. Zlatni detalji se po meni baš uklapaju sa ovim linijama. Jedino pripazite kad istiskujete proizvod jer izađe po meni više nego što je potrebno. Sadrži 15ml, što je velika količina.
Cijena je oko 12 KM (stvarno trebam zapisivati šta koliko platim).

Riječ proizvođača: Eye Luninizer Brightener tečni korektor ima laganu formulu koja trenutno osvježava izgled umorne kože, posvjetljava i umanjuje vidljivost taknih linija u predjelu oka.

E sad moji utisci. 
Ne odgovara mi boja. Dolazi u tri nijanse koje su mi pretamne za korektor. Zamislite sad kad sam uhvatila malo boje mi ne odg. a kamoli kasnije mislim da ga neću moći koristiti. Kad stavim puder i onda ovaj proizvod sve je iste boje, što mi se baš ne sviđa.
Mislim da je to jedino da mi se ne sviđa. Nisam primjetila da oksidira, a i dugo traje, ukoliko ga setujete sa puderom u kamenu ili prahu. 



Formula je savršena, ima odličnu prekrivnu moć, a tako je lagan. Moje je podočnjake prekrio, te mislim da kod ozbiljnije "situacije" ispod očiju, se može nadograditi i tako postići još veća prekrivenost. Kao i svi njihovi proizvodi, osjećaj je baršunast pod prstima.
Velika stvar, je da se ne uvlači u borice oko očiju poslije određenog perioda. 



Mislim da nikad neću prežaliti ovaj korektor. Baš mi odgovara u smislu onog šta radi. Jedino ta nijansa ne odgovara. Ostaje mi da ga koristim dok sam još sa morskim tenom, poslije ću ga prebaciti nekom ko nije blijed u licu kao ja. Nadam se da će uskoro izaći neka nijansa koja i meni odgovara.
Da li ste probali ovaj korektor i kakvi su vaši utisci?

                                              by Dragana

2 comments:

  1. Imam puder Skin Luminizer kojime sam oduševljena, a kako sam tamnije puti, sigurno bi mi i korektor savršeno odgovarao.
    Nakon tvoje recenzije, sigurno je da ga kupujem, odlično, detaljno, super. ☺

    ReplyDelete