Wednesday, October 7, 2015

Proizvod mjeseca - Septembar 2015

Drage moje,
svakog septembra u zraku visi pitanje: "Kako oporaviti kožu od isušenosti i skoro svakodnevnog izlaganja suncu?" .
Nisam bila tip osobe koja se voli pretjerano izlagati suncu. Razlozi su isušivanje, štetni uticaji UV zraka, pojava pjegica.
Kako sam cijeli život blijeda(čitaj bijela), nekako sam i navikla da živim u svom blijedilu.
Ali primjetila sam da u poslednje vrijeme znatno brže tamnim, ali se zato i češće izlažem suncu. Otud mi i hrabrost, uprkos svim prethodnim kriterijumima. A i dosadilo mi je da koristim najsvjetlije pudere, neke ne mogu da koristim jer nema mojih nijansi. Proizvod mjeseca zapravo ispravlja moju pretjeranu želju za tenom. 

Baš sam razvukla sa uvodom.



Proizvod mjeseca, tj dva proizvoda su Nivea Body milk i Nivea gel za tuširanje. Idealna kombinacija za suhu kožu.




Ritual kreće tuširanjem sa Nivea gelom koji u sebi sadrži perlice ulja i cvijet ljiljana. Miris je božanstven. Moj vam je savjet da ukoliko koristite ovaj gel za tuširanje, da se tuširate bez spužvice, kako bi se perlice ulja istopile na vašoj koži



.

Nakon tuširanja koža je vidno nahranjena jer ovo nije jedan od onih gelova koji isušuju kožu.

Poslije kad pokupim vodu sa sebe, nanosim Nivea mlijeko za suhu do vrlo suhu kožu. 

Baš sam ga kupila početkom mjeseca. Vidjela sam ga u radnji i sjetila se da sam ga totalno zapustila. Toliko proizvoda je prošlo i potrošeno i opet se vraćam njemu. Hidratacija je nevjerovatna. Iako se sporije upija, to mi ne predstavlja problem.





Vraćanje hidratacije mojoj koži je bio bjuti cilj ovog septembra. 
Rekla bih misija izvršena!

Kako vi oporavljate dehidriranu kožu tijela?

                                               by Dragana

No comments:

Post a Comment