Friday, September 18, 2015

EMPTIES #2

Evo još jednog Empties posta. Inače, obožavam da čitam, a i gledam ovakve postove. Nekako tek kad se istroši proizvod znate svoje prave utiske o njemu. 
Nakupilo se ovdje jedna poveća količina proizvoda. Neke sam obožavala, a neke ne. Pa da počnemo.



Kako se šminka baš sporo troši riješila sam da krenem od nje. Essence Stay all day mi je najbolji puder od ovog brenda, idealan za svaki dan. Nije težak na koži, lako se nanosi. Vjerujem da se već znate. Kad sam kod lica već, potrošila sam i Oriflame ABSOLUTE concealer. Imam da već odavno. Razlog sporog trošenja je taj da on ne radi apsolutno ništa. Ne prekriva, ne umanjuje podočnjake. Imam utisak da se oni više vide. Nemoguće ga je izblendati. Ali drago mi je da sam ga se konačno riješila. Još jedan proizvod iz Oriflame-a koji me nije razočarao. To je Oriflame-ov eye linier pen. Obožavam ga. Radi posao odlično. Ne razmazuje se, jednom riječju savršen. 
Rimmel Royal Gloss, mislim da se više ne proizvodi. Moj ne nažalost ostario, nije ni čudo kad ga imam već 5 godina. Obožavam njegov voćni miris i slatkast okus. Miriše, mirisao je na žvake. 
Eveline lak za nokte u nijansi 689, ako je to nijansa. Uglavnom u prošlim emtiesima je bio moj, a ovo je kumin. Jedno veče smo se kod mene spremale i ona ubaci svoj doprinos u moju vrećicu sa potrošenim proizvodima. #madrina
Oriflame-ov univerzalni balzam sa mirisom višnje, takođe ostario. Super stvar za bilo koje suho područije.


Garnier micelarnu vodu i Garnier Essentials kremu sam dobila u setu. Tako su se i potrošile, u paru. Odlicna micelarna, odlična krema. Pisala sam o njoj u postu o jutarnjoj rutini.


Tu su i dva dezodoransa. Nivea Fresh natural i Rexona Girl. Oba su odlična. Ovaj Nivea-in je bez soli aluminija. Ostavljam vam post upravo na tu temu ovdje.


Šampona nikad dosta. Da li je 3x Palmolive #toomuch ? Ljudi ovo je kako da se izrazim, najtrošeniji šammpon u mojoj kući. Našao se i Garnier Ultra Doux koji je odličan samo meni. Oni ga bojkotuju totalno.


Balea Vanille & Cocos gel za tuširanje i Le Petit Marseiliais Body Butter. Gel ste mogli viditi u novitetima. Potrošen je #brzinomsvjetlosti ali bukvalno. Odličnog mirisa, koji se nažalost ne zadržava na koži. A Ovaj Body Butter sam nahvalila već u jednom postu. Pa pogledajte ovdje.


Balea Dusche & Creme Limette & Aloe Vera. Miris idealan za ljeto. Osvježavajući. Fa Natural & Pure shower gel sa mirisom bijelog čaja i bambusa. Sviđa mi se što se ne osjeti "trava" previše. Dobar je gel.


Hobby maska za kosu. Užas živi. Imala sam od nje reakciju na koži u vidu bubuljica, na krajevima lica i dekolteu. Nisam je potrošila ali ide u smeće. Preporučujem da je izbjegavate.


Nivea sun losion za sunčanje sa faktorom 50. Konačno sam ga potrošila. Divan proizvod, kao i svi od Nivea-e. Becutan hidratantno mlijeko za njegu dječije kože. Omiljeni bebi proizvod kojem se iznova vraćam. Hidratantan, brzo upija, ma savršen.


Bioten krema za ruke. Ovo je mislim najmasnija krema od Biotena, ispravite me ako griješim. Odlična njega, predivan miris. Koristila sam je samo uveče kad krenem spavati, jer je kažem jako masna. Balea pojedinačna maska za kosu sa kokosom i breskvom. Odlična stvar, planiram da kupim i full size ove maske. Dove sapun sa kokosovim mlijekom i Nivea sapun sa aloe verom i cvijećem. Naravno prednost dajem Dove sapunu zbog hidratacije koju pruža. Sunny bebi maramice nisam koristila za skidanje šminke već za tako neke rendom stvari. Za brisanje ruku, prašine šminke kad se prospe i slično.




Eto toliko o potrošenim proizvodima za prethodni period. Nadam se da vam se sviđaju.

                                             by Dragana





1 comment:

  1. Ja sam od ovoga koristila samo Essence puder i bio mi je dobar te Balea vanilija gel za tuširanje koji je odličan, ostalo nisam probala :)

    ReplyDelete